https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjA91L3ohXirRaUdkfsBIytRjc91dsaSlYxVEQ8bNo9asMNUg7T97qhCevIEF32MmVc34jQKBqhD8oSftBZze3AqoE1uKI4VQBXOp3p019nX0VMAunipjvbaPayyaGexf385jak5OGJkaFo//
=========================================================================================================================
2KALI PENDAPATAN DAN 2KALI KEBAHAGIAAN SETIAP BULAN - BISNES PENDAPATAN PASIF (TANPA MENAJA) RM1500 KEUNTUNGAN SETIAP BULAN
!
=========================================================================================================================

DISINI SAYA INGIN PAPARKAN PERBUALAN ANTARA SEORANG YANG TELAH MELABUR DENGAN ADMIN 2KALI.COM UNTUK TATAPAN SEMUA

Muhammad Farhan Hafiz September 23 at 4:16pm
salam bro ni admin@staff 2 kali ke?
 
Syahrulhafiz Abu Samah September 23 at 4:23pm
salam,
saya admin 2kali.com. betul, leh telefon office kalo x caya..

Muhammad Farhan Hafiz September 23 at 4:27pm
alhamdulillah..senang sy nak berhubung..sy mempunyai prospek yg besar di UIAM..sal xde sorang pun buat lg benda ni selain saya..kalo saya ade masalah,saya kontek bro trus leh?1 lagi..bro leh terang tak macam mana 2kali ni leh dikatakan halal..saya tahu ia halal,tp saya nak tahu dari admin sendiri..takut saya salah paham.

Syahrulhafiz Abu Samah September 23 at 4:32pm
boleh pm sy xde masalah...
bisnes halal sebab 1stly kite cume jual lot iklan saje, dan yg kedua kite ada side business seperti car rental, graphic design, multimedia, namecard printing dan IT projek.
side business kita juga menjana sales dan kita menggunakan modal yg ada untuk gain profit dan sebab tu lah kita mampu beri pulangan kepada ahli-ahli.

Muhammad Farhan Hafiz September 23 at 4:52pm
ooo sy paham2..satu lg sy nak confirm kan..adakah fakta dalam artikel yg ditulis sape ntah ni benar,sal saya dah sebarkan kat org..takut salah faktanya kang ssh saya nt... http://bizon9modalkecil.blogspot.com/2010/08/wajib-baca-2kalicom-no-risk.html thank u bro sal sudi luangkan masa melayan pertanyaan saya..

Syahrulhafiz Abu Samah September 23 at 5:07pm
itu mcm citer kawan dgn kawan.. untuk tujuan promosi tak perlu ayat panjang lebar mcm karangan ...kite memg guna duit tu untuk bisnes untuk syarikat2 yg ada. memang betul. cuma kita bukan saham..
guna ayat simple je pon bole tarik perhatian sebab kalo aya panjang tak semua orang baca...kite sendiri pon malas nak baca kalao ayat panjang2..
maybe leh try guna ayat mcm ni;
Jana income bersama 2kali.com1.pasif income 30 hari dpt duit2. referal income setiap hari Rabu dpt duit..

Muhammad Farhan Hafiz September 23 at 5:36pm
orait..thank u admin kerana bg nasihat..tp kalo sy xbg org baca citer tu,amat la susah nak terang kat org melayu yg kebnyakan skeptical ngan bisnes2 mcm ni..diorg byk sgt tnya..mmg la kalo bleh malas nak terang..tp diorg ni byk masalah kewangan dan biasa ditipu ngan bisnes mlm dan sebagainya,diorang mmg berminat tp takut2..saya sendiri pernah ditipu rugi rm2000 begitu sahaja sal join luxor network suatu ketika dulu..sal tu saya perlu cari bukti sedemikian rupa utk meyakinkan org yg bisnes ni btol dan xharam..sesetengah dari mereka xterima penerangan yg ringkas dan tanpa bukti..kalo dah pihak admin bg kata2 mcm ni bertambah yakin lah saya yg bisnes ni telus..kalo bro ade masa,hehe saya ingin lg bertanya..maaf jika bro bosan,tp sy perlu tahu,untuk membawa ramai prospek join 2kali..saya teliti bisnes 2kali ni juga memakai sistem yang pernah digunakan RED TAGGY..bezanya hanya produk..RED TAGGY jual ebook dan 2kali jual lot iklan..pihak RED TAGGY sudah bungkus..dan ade pelanggan dia xdpt pulangan langsung,malah modal pun xdpt..sekiranya side bisnes company2 EZEY CONCEPT,EZEY MARKETING DAN PC Mechanix mengalami kerugian yg teruk,saya xmintak,tp biasa lah bisnes,mmg ade risiko,xleh lari..dapat tak 2 kali bayar at least modal kesemua pelanggan dia balik?Red Taggy lesap bgitu sahaja..ksian saya tgok pembeli produk diorg..bile dah percaya,byk la modal diletaknya..dan rugi begitu sahaja..sy teliti di website 2kali ade polisi 30days money back guarantee,boleh ke polisi tu digunakan sekiranya 2kali sudah tidak mmpu mebayar untung ke pelanggan2 nya..itu amat penting utk dijawab..sy harap admin jawab ye setulus,seikhlas mungkin..jika cakap itulah risiko join benda ni,modal anda mungkin lesap sekiranya 2kali tak mmpu menanggung bayaran disebabkn kerugian,saya boleh take note nanti,sal nt org paham dan saya paham,bisnes 2kali adelah risk free..

Syahrulhafiz Abu Samah September 23 at 5:49pm Report
kita dah tengok red taggy, cume beza dia dia jual e-book, memang betul apa yang farhan cakap tu.. kita berani beri jaminan 30 hari selagi tiada masalah. Setakat ni bisnes berjalan seperti biasa.
'' boleh ke polisi tu digunakan sekiranya 2kali sudah tidak mmpu mebayar untung ke pelanggan2 nya..itu amat penting utk dijawab ''
yep kita mampu bayar sekurang-kurangnya modal asas jika perniagaan mengalami masalah...
cuma doakan encik Din dan admin2 panjang umor dan bisnes maju supaya dapat meneruskan komitment kami...
jika ada masalah di kemudian hari bolehlah contact admin yang ada ataupon saya, kite setelkan...

Muhammad Farhan Hafiz September 23 at 6:02pm
saya doakan agar semuanya bertahan lama sebagaimana keadaan hari ni..insyaALLAH jika 2 kali adelah bisnes yang btol2 tulus dan btol2 ingin membantu org ramai,why not 2kali xleh dpat support kerajaan mcm ASB..walaupun 2kali xleh mencapai tahap seperti kepercayaan org pada ASB,jika bisnes ni btol flow nye..saya xnampak 2kali leh jatuh..ape pun harap sukses 2kali..dan walaupun sy msih dpt income rm100 ke rm200 je dengan 2kali setiap minggu..tp dengan support 2kali mcmni sy x teragak2 nak ajak org dah..terima kasih kerana meyakinkan saya,walopown sy dah yakin sebelum ni,dengan penerangan bro sy jd lebih lega..ALHAMDULILLAH..terima kasih 2kali byk2..saya xtau nak ucap ape lg,tahniah ke..semoga sukses dalam perniagaan 2kali..

Syahrulhafiz Abu Samah September 23 at 7:03pm Report
terima kasih. sy pon doakan farhan sihat dan bahagia selalu.
 
P/s:Tidak ade sedikit pown tokok tambah yg saya lakukan dalam perbualan ini,ni perbualan sebenar sebagaimana tarikh 23/9/2010 ..saya dah cari bukti sebegini rupe,kalo xmau join jugak saya xder masalah..sape yg berminat leh la join...

p/s: perbualan diatas merupakan perbualan yang memg terjadi...kita boleh lihat 2 kali ini tidak menjalankan perniagaan yang haram so apa yang kita dpt adalah halal...jika ada yang berminat sila klik link disebelah ini ye : www.2kali.com/?s=6071

Komisyen 100%