https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjA91L3ohXirRaUdkfsBIytRjc91dsaSlYxVEQ8bNo9asMNUg7T97qhCevIEF32MmVc34jQKBqhD8oSftBZze3AqoE1uKI4VQBXOp3p019nX0VMAunipjvbaPayyaGexf385jak5OGJkaFo//
=========================================================================================================================
2KALI PENDAPATAN DAN 2KALI KEBAHAGIAAN SETIAP BULAN - BISNES PENDAPATAN PASIF (TANPA MENAJA) RM1500 KEUNTUNGAN SETIAP BULAN
!
=========================================================================================================================

Kemudahan Pendaftaran Untuk Anda

Saya menyediakan kemudahan untuk mendaftarkan anda di dalam bisnes ini. Saya akan setup kan sendiri akaun untuk anda tanpa anda perlu bersusah payah mengisi borang pendaftaran. Saya juga mendiakan perkhidmatan ini kerana ramai yang masih tidak faham cara untuk mengisi borang pendaftaran di laman rasmi 2kali.com.

Sila ikuti langkah dibawah untuk saya setupkan pendaftaran anda.

1. Bank In ke akaun Maybank saya : 

    Penama Akaun  : MUHAMMAD HAFIZ BIN NORDIN
    No. Akaun         : 1580 5150 2760 (MAYBANK)

(Sila buat pembayaran mengikut jumlah lot yang anda inginkan)
(Sila SMS kepada saya 019-5002813 selepas anda bank-in untuk saya buat pengesahan)
                                
                                Minima 1 Lot = RM60
                                Maxima 50 Lot = RM3000

2. Sila SMS kepada saya butiran seperti berikut :

     - NAMA PENUH
     - NO KAD PENGENALAN
     - ALAMAT RUMAH
     - NO HANDPHONE ANDA
     - NO AKAUN BANK ANDA

3. Setelah lengkap langkah 1 dan 2, saya akan setupkan akaun 2kali.com untuk anda. 

Sebarang masalah anda boleh terus hubungi saya. Terima Kasih.

Komisyen 100%